Rețetă: Somon cu gnocchi și legume de primăvară


Somon cu gnochhi și legume de primăvară

Ce bine ar fi dacă am putea stopa efectele îmbătrânirii, dar până atunci, putem doar să le mai încetinim puțin. Un stil de viață sănătos presupune mult sport și o alimentație sănătoasă - două lucruri ușor de neglijat în zilele noastre. Așa că, dacă tot nu te putem obliga să mergi la sală, putem să te ajutăm să mănânci sănătos.


Purtătorii de lentile de contact trebuie să țină cont de mai multe lucruri când vine vorba de sănătatea ochilor sau de confort, însă pot profita de o varietate mare de vitamine și nutrienți, care îi pot proteja împotriva efectelor îmbătrânirii. Fie că încerci să previi simptomele sindromului de ochi uscat sau alte afecțiuni oculare, ți-am pregătit o serie de rețete care te pot ajuta să-ți îmbunătățești sănătatea ochilor și acuitatea vizuală.


Unii dintre cei mai imporanți nutrienți sunt luteina și zeaxantina, Vitamina A și acizii grași de Omega 3. Poți găsi acești nutrenți în alimentele chiar de la magazinul tău din apropiere.


• Timpul de pregătire 15 min
• Timpul de gătit 35 min
• Număr de porții 4
• Nutrienți Vitamina A protejează corneea și previne sindromului ochiului uscat.
Acizii grași de Omega 3 pot reduce riscurile apariției glaucomului.

Ingrediente:

  • O legătură de ceapă verde

  • O legătură de morcovi

  • O ridiche mare sau 3-4 mai mici

  • 400 g Spanac proaspăt

  • Ulei de măsline

  • 800 g Somon (4 x 200g filet)

  • 3 linguri de muștar

  • 400 ml smântână dietetică

  • Sare și piper

  • Suc de lămâie

  • Gnocchi (proaspăt sau pre-fiert)

Hai să gătim!

  1. Toacă ceapa, morcovii și ridichea în bucăți mici, ușor de mâncat, adaugă ulei de măsline și lasă-le la foc mediu. Adaugă frunzele de spanac, acoperă și lăsă-le pe foc până se frăgezesc. La final adăugă sucul proaspăt de lămâie.
  2. Prepară gnocchi conform instrucțiunilor de pe pachet, apoi lăsă puțin să se usuce.
  3. Somonul îl poți prăji, coace sau găti la abur, cu ulei de măsline și sare.
  4. Adăugă legumele, 400 de ml de smântână dietetică și 3 lingurițe de muștar.
  5. Servește gnocchi cu garnitură de legume și somon, cu suc proaspăt de lămâie.

Comentarii

Aveți întrebări?