Gol

Livrarea și plata

Livrarea produselor
Produsele se livrează prin curieratul rapid Fan Courier. Livrarea poate fi gratuită, în cadrul diverselor oferte publicate pe site, sau pentru comenzi peste o anumită sumă.

Livrare prin curierat rapid
Xlentile lucrează în parteneriat cu Fan Courier – livrare oriunde pe teritoriul țării.
Tarif livrare Curierat Rapid Fan Courier – 12.00 Lei

Transportul este GRATUIT pentru cumpărături cu valoare minima de 149 Lei!

Pentru clienții din București este valabilă și opțiunea de a ridica produsele direct din Showroom. Dacă produsele pe care le-ai comandat sunt în stoc, și comanda a fost confirmată, le poți ridica imediat, în timpul programului de lucru afișat pe site. Dacă produsele nu sunt în stoc, te vom anunța prin e-mail sau telefon când vor ajunge, pentru a veni să le ridici. Ridicarea produselor din Showroom se face gratuit. Pentru a scurta timpul de așteptare în sediu, îți recomandăm să efectuezi comanda produselor online, pentru a avea factura și produsele pregătite pentru tine.

Timpul de livrare


Termenul de livrare este cel comunicat pe pagina produsului. Acesta este valabil de la data la care a fost efectuată confirmarea comenzii și include timpul în care comanda este procesată, produsele ajung în sediul nostru dacă nu sunt în stocul propriu și livrarea către dumneavoastră. Timpul de livrare este estimativ și poate fi influențat de diferiți factori externi companiei Noavidet SRL, cum ar fi curieri, furnizori etc.


Modalitățile de plată

Pentru comenzile efectuate online

  • Ramburs
  • Plata online (în curs de implementare)


Pentru comenzile efectuate sau ridicate din Showroom

  • Numerar
  • Plata cu cardul (POS)

Toate plățile vor fi executate într-un mod sigur și securizat. Datele transmise vor fi folosite doar pentru a stabili plata și nu vor fi comunicate către terți.

Comentariu

Adaugă comentariu

  • Daniela 13.06.2018

    Buna ziua,am facut ieri o comanda la dv-stra,si am gresit o dioptrie in loc de +3,50 as dori 3,00,ati putea dv-stra sa modificati comanda?multumesc.Comanda nu a fost livrata inca.

  • info@xlentile.ro 07.05.2018

    Bună Elena,

    Mai jos găsești politica de retur pentru e-shopul nostru:

    12. Dreptul de returnare a produselor

    Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul (S.C. Noavidet S.R.L.) că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, prin returnarea în termen de 14 zile de la comunicarea deciziei de renunțare a produsului cumpărat împreună cu accesoriile, conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță cu modificările ulterioare.

    Acest drept nu poate fi invocat în cazul următoarelor produse, conform legilor românești: • Lentilele aeriene (ochelarilor de vedere), care sunt executate după specificațiile consumatorului sau care au fost prelucrate și montate în rama de ochelari a clientului; • Cutiile de lentile de contact, dacă au fost desigilate una sau mai multe lentile din interiorul acestora. Pentru a fi acceptat returul cutiilor de lentile de contact este necesar ca toate lentilele (blistere) din interiorul acestora să fie sigilate. Lentilele de contact sunt rapid degradabile după desigilare, nu sunt transmisibile, și nu se vând la bucată (blister). Cutia de lentile de contact reprezintă un kit, un întreg, iar odată desigilată o lentilă (blister) din interiorul acesteia se consideră produsul (cutia de lentile) consumat, ce nu se mai poate readuce la starea iniţială cu toate lentilele sigilate în interior, lentile din același lot ca cel înscris pe cutie și cu același termen de valabilitate.

    O zi plăcută!

  • Hristachi 04.05.2018

    Buna ziua , as putea returna lentilele chiar daca am folosit doua ? Adica le am facut exact pe dioptriile ochilori si parca sunt cam tari . As vrea o marime mai mica . Se poate?

  • Andrei 24.01.2018

    Bună ziua, Puteți să îmi spuneți dacă se pot face livrări după ora 17 sau Sâmbăta? Mulțumesc!

    • info@xlentile.ro 26.01.2018

      Bună, Andrei. Firma de curierat cu care lucrăm, FanCourier, are 2 intervale orare: 09.00–17.00 sau după ora 16.00. În weekend livrează doar sâmbăta, până în ora 14.00. Echipa Xlentile.ro

  • Hobincu 19.08.2017

    Va rog la comanda nr 280145684 daca se poate sa mai adaugati un suport lentile contact verde alb ( cu semnul R) . Acela care este 8 lei . Multumesc frumos

    • info@xlentile.ro 21.08.2017

      Bună ziua,

      Comanda dumneavoastră a fost modificată conform solicitării.

      O zi frumoasă Echipa Xlentile.ro

  • Petrut 06.11.2016

    Va rog sa trimiteti comanda cat de repede se poate !Multumesc!

  • Aura 25.01.2016

    Buna, Faceți livrări in Anglia? Mulțumesc.

  • Iulian 10.12.2015

    Este dezamăgitor cu firma de curierat Cargus. Am dat comanda duminica, si nici acum, joi, nu a ajuns. Mai repede ajunge prin posta.

  • Iulian 10.12.2015

    Este dezamăgitor cu firma de curierat Cargus. Am dat comanda duminica, si nici acum, joi, nu a ajuns. Mai repede ajunge prin posta.

    • info@xlentile.ro 11.12.2015

      Bună ziua, Am verificat la Cargus și comanda dvs. apare ca fiind în Focșani din data de 09.12 și pe site-ul Cargus este menționat că ați solicitat de 2 ori reprogramarea livrării. Din experiența noastră cu cei de la Cargus suspectăm că acest lucru nu este adevărat. Ne puteți confirma? Echipa xlentile.ro

  • daniel 30.06.2015

    Buna ziua, Pentru miopie forte -16.50, pot comanda lentilele de contact Air Optix Individual.

    • info@xlentile.ro 01.07.2015

      Bună ziua, Singurele lentile de contact pentru miopie forte, comercializate de magazinul nostru sunt acestea: http://www.xlentile.ro/…xr-3-lentile Echipa xlentile.ro

  • Mai Robert 05.05.2015

    Cum se procedează pentru a comanda după o rețetă anumite dioptri speciale?

    • info@xlentile.ro 06.05.2015

      Bună ziua, Dacă aveți rețetă de la medicul oftalmolog pentru lentile de contact, ne puteți trimiteți rețeta pe e-mail și vă putem ghida în alegerea lentilelor. Echipa xlentile.ro

  • Roxana 16.04.2015

    Buna ziua! Tocmai am plasat o comanda, dar as vrea sa fac o modificare. Se poate anula ca sa plasez alta?

    • info@xlentile.ro 16.04.2015

      Bună ziua, Comanda dvs. a fost anulată, așa cum ați solicitat. Echipa xlentile.ro

  • Zana 30.08.2014

    Vreau plata cu cardul

    • info@xlentile.ro 01.09.2014

      Bună ziua,

      Din păcate, nu avem la dispoziție plata prin card bancar. În momentul de față puteți alege plata ramburs (plata la curier în momentul primirii comenzii) sau prin transfer bancar.

      Echipa xlentile.ro

  • lidia 24.08.2014

    vreau si eu lentile de culoarea albastra si eftine

  • Valentina 22.07.2013

    nu vad nicaieri costurile de transport..cat este transportul?

    • info@xlentile.ro 22.07.2013

      Buna ziua, Referitor costul livrarii, valabil pentru tot teritoriul Romaniei, in sistem RAMBURS: este de 12 Ron – prin curierat rapdid Cargus si 15 Ron – prin Posta Romana. Pentru platile prin TRANSFER BANCAR, ambele modalitati de livrare, costul este de 10 RON. Pentru comenzi peste 250 RON transportul este Gratuit. O zi frumoasa!