Sesizări și retururi

Trimite o sesizare

Dacă întâmpini orice fel de problemă cu produsele comandate, accesează contul de client și trimite-ne o sesizare în secțiunea ”Sesizări și retururi” făcând click butonul de sesizare/retur pentru articolul preferat.

Trimite o nouă sesizare

Ambalează corect produsele

Solicităm să returnezi produsul complet, fără componentele lipsă. În cazul ochelarilor, acest lucru include tocul, cutia exterioară, tot ce se află în cutie, orice lavetă de curățare și orice autocolant sau etichetă de identificare. Te rugăm să împachetezi produsele pe care le returnezi într-o cutie rigidă și să le trimiteți prin modalitatea de expediere recomandată de către noi. Acest lucru este pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului. Așează lentilele într-o cutie cu soluție și închide-o bine pentru a preveni uscarea lor. Va trebui să trimiți lentilele și TOATE ambalajele, inclusiv cutia originală și orice blistere rămase nedeschise

Include o copie a dovezii de cumpărare

Te rugăm să incluzi o copie a facturii în colet. Acest lucru ne va ajuta să procesăm mai repede solicitarea ta.
Dacă nu ai utilizat formularul nostru online pentru a trimite sesizarea, returnarea trebuie să fie însoțită de o informare e în care să se menționeze datele tale de contact și numărul comenzii, precum și descrierea neconformă a produsului.

Expediează produsele

Transport gratuit
După ce înregistrezi o nouă sesizare sau o solicitare de retur în contul tău, vei primi pe email link-urile de retur, unde trebuie să completezi datele tale de contact. Poți selecta returul prin Easybox sau Curier.
Easybox: Vei primi un cod pentru returnarea coletului la Easybox-ul ales de tine.
Curier: Vei selecta ziua și intervalul orar în care un curier să vină la adresa ta ca să ridice coletul.

După predarea coletului, vei primi un email de confirmare, care poate servi ca dovadă a returului. Statusul returului va putea fi urmărit pe site-ul firmei de curierat.

Așteaptă să procesăm sesizarea ta

Departamentul nostru specializat va avea nevoie de timp pentru a procesa această sesizare. Poți verifica cu ușurință statusul și evoluția sesizării tale aici.

Monitorizarea sesizării

Informații despre sesizarea ta

Vei primi informații cu privire la orice modificări sau actualizări ale sesizării tale prin intermediul adresei de e-mail.

Informații despre sesizări

În cazul în care depui o sesizare cu privire la ochelarii de vedere personalizați, contactează departamentul nostru Customer Support și vom analiza cazul. Vom face tot posibilul să te ajutăm.
În cazul sesizărilor privind alte tipuri de ochelari (ochelari de soare, ochelari sport, ochelari de calculator, rame cu lentile de prezentare etc.), te rugăm să returnezi și toate accesoriile incluse (lavete, clip on-ul pentru soare, tocuri etc.).

Pentru lentilele de contact TopVue, poți beneficia de o garanție de returnare a banilor.


Informații privind returnarea produselor

Dacă vrei să returnezi ochelarii de vedere cu dioptrii, acest lucru se poate face doar în perioada legală de returnare, de 30 zile. Lentilele cu dioptrii sunt fabricate pe baza unor cerințe individuale specifice și, prin urmare, nu sunt eligibile pentru retur (cele de la Hoya, Essilor sau Zeiss). Doar ramele se califică pentru o posibilă rambursare. În schimb, pentru lentilele marcă proprie xlentile, se poate efectua returul și vei primi banii înapoi integral pe ochelari (ramă+lentile).
Pentru a efectua returul, te rugăm să contactezi departamentul nostru Customer Support la numărul de telefon 031.229.6264 și vei primi toate informațiile necesare pentru solicitarea ta.
La returnarea ochelarilor (ochelari de soare, ochelari de sport, ochelari de vedere etc.), te rugăm să ne trimiți și toate accesoriile incluse (lavete, clip on-ul de soare, tocuri etc.).

Toate informațiile necesare se regăsesc în secțiunea Termeni și condiții:

Comentarii

Aveți întrebări?