Sesizări și retururi
Trimite o sesizare
Dacă întâmpini orice fel de problemă cu produsele comandate, accesează contul de client și trimite-ne o sesizare în secțiunea ”Sesizări și retururi” făcând click butonul de sesizare/retur pentru articolul preferat.
Trimite o nouă sesizareAmbalează corect produsele
Solicităm să returnezi produsul complet, fără componentele lipsă. În cazul ochelarilor, acest lucru include tocul, cutia exterioară, tot ce se află în cutie, orice lavetă de curățare și orice autocolant sau etichetă de identificare. Te rugăm să împachetezi produsele pe care le returnezi într-o cutie rigidă și să le trimiteți prin modalitatea de expediere recomandată de către noi. Acest lucru este pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului. Așează lentilele într-o cutie cu soluție și închide-o bine pentru a preveni uscarea lor. Va trebui să trimiți lentilele și TOATE ambalajele, inclusiv cutia originală și orice blistere rămase nedeschise
Include o copie a dovezii de cumpărare
Te rugăm să incluzi o copie a facturii în colet. Acest
lucru ne va ajuta să procesăm mai repede solicitarea ta.
Dacă nu ai
utilizat formularul nostru
online pentru a trimite sesizarea, returnarea trebuie să fie însoțită de
o informare e în care să se menționeze datele tale de contact și numărul
comenzii, precum și descrierea neconformă a produsului.
Expediează produsele
Transport gratuit
După ce
înregistrezi o nouă sesizare sau o solicitare de retur în contul tău, vei
primi pe email link-urile de retur, unde trebuie să completezi datele tale de
contact. Poți selecta returul prin Easybox sau Curier.
Easybox: Vei primi un cod pentru returnarea coletului la
Easybox-ul ales de tine.
Curier: Vei selecta ziua și
intervalul orar în care un curier să vină la adresa ta ca să ridice coletul.
După predarea coletului, vei primi un email de confirmare, care
poate servi ca dovadă a returului. Statusul returului va putea fi urmărit pe
site-ul firmei de curierat.
Așteaptă să procesăm sesizarea ta
Departamentul nostru specializat va avea nevoie de timp pentru a procesa această sesizare. Poți verifica cu ușurință statusul și evoluția sesizării tale aici.
Monitorizarea sesizăriiInformații despre sesizarea ta
Vei primi informații cu privire la orice modificări sau actualizări ale sesizării tale prin intermediul adresei de e-mail.
Informații despre sesizări
În
cazul în care depui o sesizare cu privire la ochelarii de vedere
personalizați, contactează departamentul nostru Customer Support și vom
analiza cazul. Vom face tot posibilul să te ajutăm.
În cazul
sesizărilor privind alte tipuri de ochelari (ochelari de soare, ochelari sport,
ochelari de calculator, rame cu lentile de prezentare etc.), te rugăm să
returnezi și toate accesoriile incluse (lavete, clip on-ul pentru soare, tocuri
etc.).
Pentru lentilele de contact TopVue, poți beneficia de o
garanție de returnare a banilor.
Informații privind returnarea produselor
Dacă vrei să returnezi ochelarii de vedere cu
dioptrii, acest lucru se poate face doar în perioada legală de returnare, de
30 zile. Lentilele cu dioptrii sunt fabricate pe baza unor cerințe individuale
specifice și, prin urmare, nu sunt eligibile pentru retur (cele de la Hoya,
Essilor sau Zeiss). Doar ramele se califică pentru o posibilă rambursare. În
schimb, pentru lentilele marcă proprie xlentile, se poate efectua returul și
vei primi banii înapoi integral pe ochelari (ramă+lentile).
Pentru a efectua returul, te rugăm să contactezi departamentul nostru Customer
Support la numărul de telefon 031.229.6264 și vei primi toate informațiile
necesare pentru solicitarea ta.
La returnarea ochelarilor
(ochelari de soare, ochelari de sport, ochelari de vedere etc.), te rugăm să
ne trimiți și toate accesoriile incluse (lavete, clip on-ul de soare, tocuri
etc.).
Toate informațiile necesare se regăsesc în secțiunea Termeni și condiții:
- Retragerea din contractul de vânzare-cumpărare (returnarea produselor)
- Drepturi și obligații rezultate din executarea defectuasă (creanțe)
Comentarii