Gol
Repetă ultima comandă

Condiţii de reclamaţie

Lentile de contact şi soluţii pentru lentile – procedura reclamatii în e-shopul www.xlentile.ro.

În cazul în care intenţionaţi să reclamaţi o lentilă de contact, introduceţi lentila de contact în recipient, acoperiţi-o cu soluţie pentru lentile de contact, închideţi-o bine şi trimiteţi-o la adresa noastră. Ulterior, lentila de contact va fi transmisă producătorului (furnizorului), care, printr-o măsurătoare exactă, este capabil să descopere eventuala defecţiune a materialului, formei, dar şi durata de utilizare, hotărând ulterior legitimitatea reclamaţiei lentilei de contact. În cazul unei reclamaţii legitime vă vom trimite o lentilă de contact nouă, cu aceiaşi parametri, sau vă rambursăm valoarea corespunzătoare în bani, în contul dumneavoastră bancar.
Mai multe informatii gasiti în Conditii comerciale.

Lentilele de contact pot fi reclamate numai dacă au fost aplicate corespunzator si la sfatului medicului specialist. În cazul in care, în urma unei decizii proprii, schimbaţi marca de lentile de contact, vă asumati riscul ca marca/tipul nou de lentile de contact să nu vă corespundă.
Compatibilitatea parametrilor (curbura – BC şi diametrul – DIA) nu reprezintă o garanţie a faptului că schimbarea mărcii de lentile de contact s-a făcut cu succes (acuitatea văzului, confortul in purtare).

Nu pot fi reclamate lentilele de contact colorate pe motiv că nu acoperă culoarea ochilor. Efectul de colorare depinde în foarte mare măsură de culoarea naturală a irisului. Este obligatoriu ca şi lentilele de contact colorate să fie recomandate de medicul specialist, înainte de cumpărare.

Comentariu

Adaugă comentariu

  • Marius 23.06.2017

    Buna ziua. de curind am facut o comanda pentru lentile la dumneavoastra si totul a fost ok, (-4,75)Pe recomandarea de la medicul specialist nu a fost trecuta si raza de curbura si eu am comandat cu 8,60 dar cred ca trebuie cu 8,30 pentru ca cine le poarta (copilul) spune ca face un fel de cuta la margine( nu sunt ca cele mai vechi care erau un pic mai curbate) Astept un raspuns din partea dumneavoastra. Multumesc.// Mentionez ca 4 cutii sunt sigilate si ambalajul original nedeteriorat.

  • Mihalache Beatrice Cristina 18.05.2017

    Buna ziua ! De aprozimativ 2 ani comand acelasi tip de lentile de pe acest site si de la acceasi producator, insa de data aceasta a aparut o problema. Am comandat lentilele lunare Air Optix Aqua cu aceleasi dioptrii ca de fiecare data, insa vad in ceata si foarte neclar. Mentionez faptul ca diopriile mele nu au crescut sau scazut. Cum pot face sa imi fie inlocuite sau sa imi fie returnati banii inapoi?

    • info@xlentile.ro 19.05.2017

      Bună Beatrice,

      Am transmis mesajul tău colegilor mei de la departamentul de relaţii clienţi, în cel mai scurt timp o să fi contactată telefon pentru a demara procesul de reclamație.

      O zi frumoasă, Echipa Xlentile.ro

  • Claudia Madalina 28.04.2017

    Buna ziua. Am incurcat accidental dioptria lentilelor cu cea veche (2.5). Am nevoie de 2.75 . Inca nu a ajuns coletul (azi trebuie sa ajunga). Cum as putea sa procedez pentru un schimb? Sa nu ridic coletul si putetisa-l schimbati sau sa-l ridic si sa trimit lentilele inapoi? (am comandat 2 x 6 lentile, 2 solutii de 360 ml si picaturi oftalmologice). Multumesc anticipat!

    • info@xlentile.ro 28.04.2017

      Bună ziua,

      Vă rugăm să dați refuz primire coletului cu dioptriile greșite și să plasați o nouă comandă cu dioptriile corecte. O zi frumoasă Echipa Xlentile.ro

  • Relu 14.01.2016

    Spuneti-mi daca mai trimiteti comanda sau nu

  • Relu 14.01.2016

    Nu am primit comada

    • info@xlentile.ro 14.01.2016

      Bună ziua, Comanda dvs. va fi expediată astăzi iar mâine, 15.01, va fi livrată. Echipa xlentile.ro

  • Roxana 18.08.2015

    Buna ziua, in data de 14 august am trimis o comanda de o cutie de 3 lentile Air Optix Night and Day Aqua cu dioptria +4, insa azi la desfacerea coletului am constatat ca s-a produs o incurcatura si la mine a ajuns comanda altcuiva. Va rog, destul de urgent, sa gasim o solutie pentru aceasta problema.

    • info@xlentile.ro 19.08.2015

      Bună ziua, Ne cerem scuze pentru greșeală. Vă vom expedia în cel mai scurt timp posibil comanda corectă. Echipa xlentile.ro

  • Sorin 16.12.2014

    Buna seara, In data de 12.12.2014 am facut o comanda de 10 picaturi OPTIVE 10 ml (Id-ul comenzii: 6377) la sosirea coletului am constat ca am doar 1 buc. picaturi OPTIVE. Va rog, in conditii optime, sa gasim rezolvarea acestei situatii!

    • info@xlentile.ro 17.12.2014

      Bună ziua, Ne cerem scuze pentru greșeală. Picăturile vor fi expediate astăzi, 17.12. Echipa xlentile.ro