Gol

Condiţii de reclamaţie

Lentile de contact şi soluţii pentru lentile – procedura reclamatii în e-shopul www.xlentile.ro.

În cazul în care intenţionaţi să reclamaţi o lentilă de contact, introduceţi lentila de contact în recipient, acoperiţi-o cu soluţie pentru lentile de contact, închideţi-o bine şi trimiteţi-o la adresa noastră. Ulterior, lentila de contact va fi transmisă producătorului (furnizorului), care, printr-o măsurătoare exactă, este capabil să descopere eventuala defecţiune a materialului, formei, dar şi durata de utilizare, hotărând ulterior legitimitatea reclamaţiei lentilei de contact. În cazul unei reclamaţii legitime vă vom trimite o lentilă de contact nouă, cu aceiaşi parametri, sau vă rambursăm valoarea corespunzătoare în bani, în contul dumneavoastră bancar.
Mai multe informatii gasiti în Conditii comerciale.

Lentilele de contact pot fi reclamate numai dacă au fost aplicate corespunzator si la sfatului medicului specialist. În cazul in care, în urma unei decizii proprii, schimbaţi marca de lentile de contact, vă asumati riscul ca marca/tipul nou de lentile de contact să nu vă corespundă.
Compatibilitatea parametrilor (curbura – BC şi diametrul – DIA) nu reprezintă o garanţie a faptului că schimbarea mărcii de lentile de contact s-a făcut cu succes (acuitatea văzului, confortul in purtare).

Nu pot fi reclamate lentilele de contact colorate pe motiv că nu acoperă culoarea ochilor. Efectul de colorare depinde în foarte mare măsură de culoarea naturală a irisului. Este obligatoriu ca şi lentilele de contact colorate să fie recomandate de medicul specialist, înainte de cumpărare.

Comentariu

Adaugă comentariu

  • Daniel 24.10.2018

    Buna ziua....la ultima comanda am avut TopVue Daily (2x30 lentile) de - 7 dioptrie si inca doua cutii de -8 si -8,5 la care nu sunt probleme....dar cand am deschis pachetele de -7 acestea nu coincid...in prima sunt lentile top vue daily dar in cealalta sunt lentile diferite de celelalte...pot atasa poze..

  • info@xlentile.ro 14.05.2018

    Buna ziua,

    Ne pare rau pentru situatia cu care va confruntati.

    Societatea noastra, Noavidet SRL, detine si un magazin de optica deschis in Bucuresti. Atat magazinul online, cat si cel online functioneaza in baza avizului primit de la Agentia Nationala a Dispozitivelor Medicale.

    Toate produsele pe care le comercializam sunt autentice (originale), fara exceptie.

    Cu toata consideratia, cauzele aparitiei orjeletul (ulcior) pot fi diverse. Puteti vizualiza mai multe din sursa de informare http://www.csid.ro/…or-11281429/

    De asemenea, lentilele sunt sigilate in blistere cu solutie sterila. In cazul in care sigiliul bisterelor este deteriorat (caz cu care nu ne-am confruntat in cei 7 ani de existenta pe piata), lentilele nu trebuie folosite.

    Va rugam sa nu ezitati sa ne contactati pentru alte informatii.

    O zi placuta!

  • Raluca 14.05.2018

    Am comandat lentile daylies aqua confort plus si dupa purtarea unei perechi m-am ales cu orjelet!!! Folosesc marca asta de 4 ani la recomandarea specialistului si nu am avut nicio problema, achizitionandu-le din magazine de optica. Este prima data cand comand le acest site...si cu siguranta si ultima

  • Mihalache Beatrice Cristina 18.05.2017

    Buna ziua ! De aprozimativ 2 ani comand acelasi tip de lentile de pe acest site si de la acceasi producator, insa de data aceasta a aparut o problema. Am comandat lentilele lunare Air Optix Aqua cu aceleasi dioptrii ca de fiecare data, insa vad in ceata si foarte neclar. Mentionez faptul ca diopriile mele nu au crescut sau scazut. Cum pot face sa imi fie inlocuite sau sa imi fie returnati banii inapoi?

    • info@xlentile.ro 19.05.2017

      Bună Beatrice,

      Am transmis mesajul tău colegilor mei de la departamentul de relaţii clienţi, în cel mai scurt timp o să fi contactată telefon pentru a demara procesul de reclamație.

      O zi frumoasă, Echipa Xlentile.ro

  • Claudia Madalina 28.04.2017

    Buna ziua. Am incurcat accidental dioptria lentilelor cu cea veche (2.5). Am nevoie de 2.75 . Inca nu a ajuns coletul (azi trebuie sa ajunga). Cum as putea sa procedez pentru un schimb? Sa nu ridic coletul si putetisa-l schimbati sau sa-l ridic si sa trimit lentilele inapoi? (am comandat 2 x 6 lentile, 2 solutii de 360 ml si picaturi oftalmologice). Multumesc anticipat!

    • info@xlentile.ro 28.04.2017

      Bună ziua,

      Vă rugăm să dați refuz primire coletului cu dioptriile greșite și să plasați o nouă comandă cu dioptriile corecte. O zi frumoasă Echipa Xlentile.ro

  • Relu 14.01.2016

    Spuneti-mi daca mai trimiteti comanda sau nu

  • Relu 14.01.2016

    Nu am primit comada

    • info@xlentile.ro 14.01.2016

      Bună ziua, Comanda dvs. va fi expediată astăzi iar mâine, 15.01, va fi livrată. Echipa xlentile.ro

  • Roxana 18.08.2015

    Buna ziua, in data de 14 august am trimis o comanda de o cutie de 3 lentile Air Optix Night and Day Aqua cu dioptria +4, insa azi la desfacerea coletului am constatat ca s-a produs o incurcatura si la mine a ajuns comanda altcuiva. Va rog, destul de urgent, sa gasim o solutie pentru aceasta problema.

    • info@xlentile.ro 19.08.2015

      Bună ziua, Ne cerem scuze pentru greșeală. Vă vom expedia în cel mai scurt timp posibil comanda corectă. Echipa xlentile.ro

  • Sorin 16.12.2014

    Buna seara, In data de 12.12.2014 am facut o comanda de 10 picaturi OPTIVE 10 ml (Id-ul comenzii: 6377) la sosirea coletului am constat ca am doar 1 buc. picaturi OPTIVE. Va rog, in conditii optime, sa gasim rezolvarea acestei situatii!

    • info@xlentile.ro 17.12.2014

      Bună ziua, Ne cerem scuze pentru greșeală. Picăturile vor fi expediate astăzi, 17.12. Echipa xlentile.ro